Máte dobrú alebo zlú skúsenosť s vodičom MHD alebo so samotným vozidlom?
Na trhu je už nejaký čas aplikácia, vďaka ktorej môžete ohodnotiť nielen reštaurácie či hotely, ale napríklad aj jazdu mestskou hromadnou dopravou.
Podeľte sa o svoju skúsenosť nielen z reštaurácie či hotela, ale aj priamo z vozidla mestskej hromadnej dopravy. Aplikácia Staffino už nejaký čas umožňuje hodnotiť nielen vodiča električky, ale aj komfort jazdy, čistotu vozidla či presnosť.
Nebojte sa hodnotiť
Aplikácia umožňuje pochváliť ale aj zanechať pripomienku. Nakoľko sú cestujúci nespokojní s večne meškajúcimi spojmi MHD, v aplikácii si môžete vyhľadať číslo spoja a zanechať hodnotenie.
Pozitívne aj negatívne. Tak, ako to urobili napríklad Dana: „Keď cestujem električkou č. 5, je vždy čisto, a to vie potešiť. Ďakujem.“ alebo Lenka: „Dobre vykúrená, nakoľko je v ranných hodinách v celku zima. Chválim taktiež časovú presnosť i čistotu električky.“
Komfort cestujúcich
Aplikácia Staffino bola zavedená ako objektívny zdroj referencií a hodnotení služieb DPB, a. s. v súvislosti s obnovou vozidlového parku. „Cieľom DPB, a. s. je zvýšiť komfort cestujúcej verejnosti a atraktivitu cestovania mestskou hromadnou dopravou, preto ponúka cestujúcim možnosť hodnotiť kvalitu služieb podľa troch kritérií a to čistota vozidiel, komfort jazdy či časová presnosť,“ uviedla hovorkyňa DPB Adriana Volfová. Kritériá plánuje DPB, a. s. rozšíriť o ďalšie.
DPB vo väčšine ohlasov od cestujúcich zaznamenáva pozitívne hodnotenia, najmä čo sa týka čistoty vozidiel a komfortu prepravy. „Akékoľvek pripomienky rieši marketingové oddelenie s príslušným kompetentným oddelením. DPB, a. s. nielen reaguje na podnety individuálne, no má záujem aj hľadať riešenia pre pripomienky od cestujúcej verejnosti,“ informovala hovorkyňa.
Aplikácia Staffino je zadarmo dostupná na obchode Play a môže si ju nainštalovať skutočne každý. Stačí mať pripojenie na internet.