Rôzne

Modelka a moderátorka Barbora propaguje Bratislavu. Ktoré miesta mesta sú najväčším hitom?

Ústrednou postavou novej kampane organizácie Bratislava Tourist Board je mladá Bratislavčanka Barbora, ktorá prezentuje zážitky a atraktivity nášho mesta.

Ilustračný obrázok k článku Modelka a moderátorka Barbora propaguje Bratislavu. Ktoré miesta mesta sú najväčším hitom?
Zdroj: Bratislava Tourist Board

Na podporu cestovného ruchu v metropole Slovenska nasadila organizácia Bratislava Tourist Board (BTB) novú kampaň. Tá propaguje Bratislavu jednoduchým spôsobom cez články, vlogy a štýlové fotografie. Bratislava24.sk o tom informoval Maroš Plitko z BTB.

Barbora pozýva do Bratislavy

Ústrednou postavou novej kampane je mladá Bratislavčanka Barbora, prezentujúca atraktivity, ktoré Bratislavčania aj návštevníci mesta môžu zažiť. Počas kampane stúpol záujem o Bratislavu z cieľových trhov na webe visitbratislava.com o 170 percent.

Bratislava bojuje aj so zahraničnými, ale aj so slovenskými destináciami o priazeň návštevníka. S príchodom rekreačných poukazov hlavnému mestu paradoxne nezačali výrazne pribúdať návštevníci zo Slovenska, tí svoje poukazy využívajú skôr na rekreáciu v prírode, než na mestskú dovolenku v Bratislave.

„BTB si uvedomuje dôležitosť domácich návštevníkov, preto už od minulého roka robíme kampane nielen na našich cieľových zahraničných trhoch, teda v Česku, Rakúsku, Nemecku, a Anglicku, ale aj na Slovensku. Kým počet zahraničných návštevníkov za prvý polrok 2019 stúpol o vyše 6 percent, domáci návštevníci stúpli len o necelé 1 percento. Aj to je dôvod motivovať Slovákov, aby navštívili svoje hlavné mesto i jeho región, ktoré ponúka okrem kultúry, nákupov a možnosti zábavy, aj aktivity spojené s rekreáciou, rodinou či športom,“ uviedla A. Melicharová, predsedníčka predstavenstva BTB.

Kampaň v tomto roku nasleduje trendy zo zahraničia. Výrazný vplyv na potenciálneho návštevníka majú často osobné skúsenosti iných cestovateľov vďaka blogom či vlogom s autentickými zábermi, než nablýskané reklamné spoty s konvenčnými sloganmi. BTB preto pripravilo špeciálny blog „Zaži Bratislavu s Barborou“, ktorý obsahuje rôzne tematické články a videá s tipmi. Tento blog je podporený online a vonkajšou reklamou.

Nielen v centre je živo

Tvárou kampane je 24 ročná Bratislavčanka Barbora, ktorá sa venuje kariére moderátorky a modelky, zároveň študuje divadelný manažment a venuje sa propagácii svojho mesta. Na Instagrame ju momentálne sleduje cez 51 tisíc sledovateľov.

Témy, ktoré zachytáva blog, sú výber z toho najlepšieho čo v Bratislave môže návštevník nájsť. Rovnako sa zameriavajú aj na okrajové časti mesta a na atraktivity mestských častí. Spomenutá je gastronómia, korunovačná história, kultúra, „zelená“ Bratislava, nočný život, Bratislava CARD a mnoho ďalších tém.

Turistickej karte Bratislava CARD city & region je venované jedno celé video. Ide o podporu nosného projektu BTB, ktorým nielen propaguje destináciu, zároveň ňou motivuje predlžovať dĺžku pobytu návštevníkov. Kúpou 24, 48 alebo 72 hodinovej karty získa držiteľ bezplatnú verejnú dopravu vo všetkých zónach IDS BK, prehliadku mesta, vstup do korunovačného foto-video pointu, vstupy do mestských galérii a múzeí či vstup na hrad Červený kameň a ďalších 100 zliav do výšky 50 percent.

Najväčšie lákadlá

V roku 2019 je najväčším hitom návštevníkov Bratislavský hrad, Hrad Devín, Múzeum Stará radnica a vyhliadka UFO. Kampaň je súčasťou marketingových aktivít BTB. Dopĺňa tak domáce a zahraničné prezentácie, spolupráce s novinármi a influencermi, inzercie a ďalšie aktivity na podporu propagácie mesta a regiónu a rozpoznateľnosť značky Bratislava.

Zdroj: YouTube.com

Ak chcete dostávať pravidelný prísun čerstvých správ z Bratislavy a okolia, sledujte nás na Facebooku, Instagrame a Twitteri.

Zdroj: bratislava.dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM