Reštituenti náhradných nájomných bytov. Ich podnety budú riešiť zamestnanci magistrátu
Informácie či riešenie každého podnetu budú poskytovať odborní zamestnanci magistrátu prostredníctvom povereného odborného zamestnanca.
Informácie či riešenie každého podnetu budú poskytovať odborní zamestnanci magistrátu prostredníctvom povereného odborného zamestnanca.
Aktuálne informácie
„Pokladáme za nevyhnutné komunikovať so žiadateľmi alebo reštituentmi náhradných nájomných bytov, ktorých sa priamo dotýka zabezpečenie bytových náhrad. Mesto realizuje všetky kroky, aby bola problematika riešená komplexne s ohľadom na všetkých Bratislavčanov,“ informoval riaditeľ sekcie správy komunikácií, životného prostredia a stavebných činností Gabriel Baláž.
Poverený odborný zamestnanec bude občanom k dispozícii každú stredu v čase od 9:00 do 11:00 hod. Jeho úlohou bude poskytovať informácie o aktuálnom stave a riešiť konkrétne prípady s dotknutými odbornými oddeleniami magistrátu.
Cieľom je zabezpečiť vyššiu a efektívnejšiu informovanosť tých Bratislavčanov, ktorých sa to dotýka. Aj naďalej však môžu reštituenti či žiadatelia využívať online komunikáciu prostredníctvom e-mailu: nahradnenajomnebyvanie@bratislava.sk.
Hlavné mesto je zo zákona 260/2011 Z. z. povinné zabezpečiť náhradné nájomné bývanie pre tých žiadateľov, ktorým bol právoplatne priznaný nárok na bytovú náhradu a ktorí sú zapísaní v príslušných zoznamoch.