Rôzne

V Petržalke otvoria ďalšiu tržnicu. Poteší najmä obyvateľov Slnečníc

Petržalčania mohli dlhé roky nakupovať čerstvý tovar od farmárov iba na starej známej Mlynarovičovej. Časy sa však menia. K novej Petržalskej tržnici pribudne Trch..

Ilustračný obrázok k článku V Petržalke otvoria ďalšiu tržnicu. Poteší najmä obyvateľov Slnečníc
3
Galéria
Zdroj: Cresco Group

Po novej Petržalskej tržnici, ktorú pred pár dňami otvorili na Bratskej ulici, prichádza ďalší nový priestor, kde nakúpite čerstvé lokálne i zahraničné potraviny – Trch..

Čerstvé potraviny aj bistrá

Farmárske výrobky, sezónnu zeleninu či ovocie môžu Petržalčania už od štvrtka 12. apríla nakúpiť aj v objekte projektu Slnečnice. Popri stánkoch s čerstvými potravinami budú k dispozícii tiež lokálne kaviarne aj bistrá známych značiek.

Už vo štvrtok otvorí väčšina prevádzok trhovníkov a gastroznačiek, postupne budú pribúdať ďalšie. V sobotu 26. mája 2018 sa návštevníci môžu tešiť aj na celodenné podujatie a vychutnať si naplno širokú škálu otvorených prevádzok pri bohatom programe.

„Pri tvorbe mixu nájomníkov sme vychádzali nielen z aktuálnych trendov, ale aj požiadaviek obyvateľov Slnečníc a okolia, ktorým chýbala v Petržalke ponuka lokálnych farmárov. Chceli sme ponuku tradičných značiek doplniť aj o lokálne výrobky a značky, ktoré sú aktuálne veľmi vyhľadávané. Obyvatelia Slnečníc, Petržalky aj priľahlých obcí ako napríklad Jaroviec, Rusoviec či Rajky tak získajú nové nákupné miesto na rýchle aj veľké rodinné nákupy i na trávenie voľného času pri káve či chutnom jedle,“ povedala Claudia Verkin, manažérka správy a prenájmov z CRESCO GROUP.

Trch.

Ak vás zaujal netradičný názov – Trch., jeho tvorcovia majú jednoduché vysvetlenie: „Foneticky prepísané H na CH symbolizuje „Chutný“. Zároveň v zmysle „píš, ako počuješ“ prezentuje poctivosť – všetko je také, ako to vidíte a cítite – skutočné, priznané, pravé. Bodka za názvom akcentuje sebavedomie a hrdosť,“ vysvetlila Claudia Verkin.

Prvú etapu nákupného centra Slnečnice Market na ploche 4 242 metrov štvorcových s tradičnými značkami ako Billa, JYSK či 101 Drogerie otvoril developer CRESCO GROUP v novembri minulého roka.

Trch.
3
Galéria
Zdroj: Cresco Group
Zdroj: bratislava.dnes24.sk
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie na Dnes24.sk
Magazín
Najčítanejšie v regióne
Najčítanejšie zo Slovenska
SLEDUJTE NÁŠ INSTAGRAM