Vrchol reklamy v Bratislave? Nie, len spôsob ako poukázať na novú parkovaciu politiku
Na Námestí hraničiarov pribudla nová reklama. Priamo na zeleni. Ide však o kampaň, ktorá má Petržalčanom predstaviť novú parkovaciu politiku.
"Mestská časť Bratislava-Petržalka ako príslušný správny orgán podľa § 17 ods. 1) a 3) zákona 377/1990 Zb. o hlavnom meste SR Bratislava v znení neskorších predpisov vydáva súhlas s užívaním verejného priestranstva v zeleni, za účelom umiestnenia vonkajšej reklamy s použitím starých vrakov áut v zeleni na Námestí hraničiarov,… " stojí v liste za oknom jedného z vrakov s pečiatkou mestskej časti a podpisom starostu Vladimírom Bajanom.
Vraky tam podľa listu majú byť odstavené do 11. septembra. Zmluvu podpísala mestská časť s W.R.P.R. s.r.o. za 23 400 eur. Zmluvu v celom znení nájdete TU.
Vraky áut majú za cieľ zvýšiť povedomie, vysvetliť a informovať obyvateľov mestskej časti o novom systéme parkovania, ukázať výhody a nastaviť spôsob externej komunikácie voči obyvateľom mestskej časti Bratislava-Petržalka.